
Мотивувати українців виділяти час на себе і брати відповідальність за власне здоров'я, покликана інтегрована комунікаційна кампанія проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я».
Кампанію «Час на себе» (жовтень 2023 року – вересень 2024 року), проведено у співпраці із центрами контролю та профілактики хвороб у 16 фокусних громадах проєкту восьми областей України. Кампанія досягла понад 3,4 мільйона інформаційних контактів, та сприяла створенню 10 громадських просторів для фізичної активності з матеріалами щодо фізичного та психічного здоров’я. Такі простори складаються із трьох зон, кожна з яких допомагає відновити емоційний стан, підтримати фізичну активність та знайти корисну інформацію для турботи про своє здоров'я. Такі майданчики створено у Фастові Київської області, Жмеринці та Могилеві-Подільському Вінницької області, Брусилові та Овручі Житомирської області, Бахмачі Чернігівської області, Роздільній Одеської області, Шумську Житомирської області, Лисці та Косові Івано-Франківської області.
Основна ідея комунікації полягає в тому, щоб змінити сприйняття часу, показати, що базова турбота про себе не забирає час, а навпаки, додає. Для цього було проведено цілий комплекс заходів. Серед них робота чат-боту «Час на себе» у Viber (https://pipe.bot/viber/17905) і Telegram (@chasnasebe_bot) з корисними порадами, таргетована реклама у соцмережах, заклики виділяти час на себе та своє здоров’я на носіях зовнішньої реклами та у радіороликах, розповсюдження інформаційних матеріалів у пілотних громадах, навчальні тренінги для сімейних лікарів і ще багато цікавих та важливих активностей.
Комунікаційна кампанія «Час на себе» була розроблена та проведена за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров'я» у партнерстві з центрами контролю та профілактики хвороб та фокусними громадами Проєкту.